Q: Jak mogę ubiegać się o pożyczkę?
A: Pobierz aplikację EasyPLN z GooglePlay. Zarejestruj się w aplikacji używając w tym celu swojego numeru telefonu i przesłanego kodu. Po weryfikacji będziesz mógł złożyć wniosek kredytowy w aplikacji.
A: Pobierz aplikację EasyPLN z GooglePlay. Zarejestruj się w aplikacji używając w tym celu swojego numeru telefonu i przesłanego kodu. Po weryfikacji będziesz mógł złożyć wniosek kredytowy w aplikacji.
A: Po zainstalowaniu aplikacji postępuj zgodnie z instrukcjami w aplikacji. Po wprowadzaniu w aplikacji numeru telefonu, prześlemy na ten numer jednorazowy kod weryfikacyjny. Kod należy wprowadzić w aplikacji aby dokończyć rejestrację.
A: Jako odpowiedzialny kredytodawca rozpoznajemy dokładnie każdy wniosek. Aby spełnić warunki uzyskania pożyczki, musisz: być osobą pełnoletnią, posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, posiadać własny numer telefonu oraz rachunek bankowy, posiadać ważny dowód osobisty, być obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i mieć miejsce zamieszkania na terytorium RP. Poza tym musisz przejść pozytywnie ocenę zdolności kredytowej. Ponadto nie możesz mieć zastrzeżonego numeru PESEL w czasie udzielania pożyczki.
A: Staramy się sprostać potrzebom naszych klientów. Posiadanie pożyczki w banku lub innej instytucji finansowej, o ile spłacasz pożyczkę w terminie i nie masz opóźnień nie powoduje automatycznego odrzucenia Twojego wniosku. Zgodnie z przepisami ocenimy Twoją zdolność kredytową i w przypadku pozytywnej oceny udzielimy finansowania.
A: Możemy prosić Cię dokumenty potwierdzające Twój dochód jeśli wymaga od nas tego przepis prawa lub nie możemy, na podstawie innych informacji, ocenić Twojej zdolności kredytowej.
A: jako osoba ubiegająca się o pożyczkę EasyPLN możesz wystąpić nawet o 10 000 PLN. Okres kredytowania to 30 dni.
A: Najpierw pobrać aplikację EasyPLN z GooglePlay; następnie zarejestruj się numerem telefonu; wprowadź potrzebne informacje i czekaj na weryfikację.
A: Zarejestruj się przy użyciu swojego telefonu komórkowego. Wyślemy Ci kod weryfikacyjny, wprowadź poprawny OTP, aby dokończyć rejestrację.
A: Pożyczkę z EasyPLN może uzyskać każda osoba fizyczna, która: · jest pełnoletnia, · posiada własny numer telefonu komórkowego, · ma osobiste konto bankowe, · posiada ważny dowód osobisty, · jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej z miejscem zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, · ma pełną zdolność prawną.
A: Tak! Sprostamy potrzebom naszych klientów. Posiadanie pożyczki z innej instytucji pożyczkowej lub banku nie stanowi przeszkody w uzyskaniu pożyczki z EasyPLN. Wystarczy, że nie masz opóźnień w spłatach w innych instytucjach finansowych.
A: Możemy prosić Cię dokumenty potwierdzające Twój dochód jeśli wymaga od nas tego przepis prawa lub nie możemy, na podstawie innych informacji, ocenić Twojej zdolności kredytowej.
A: Po uzupełnieniu wszystkich niezbędnych informacji i złożeniu wniosku staramy się ocenić go jak najszybciej. Możesz otrzymać decyzję w ciągu 5-30 minut, najpóźniej w ciągu 24 godzin.
A: Tak, możesz ponownie wnioskować o pożyczkę. Udzielenie pożyczki jest uzależnione od pozytywnej oceny zdolności kredytowej.
A: możesz wnioskować o pożyczkę w dowolnym momencie. Pamiętaj, że w przypadku udzielenia pożyczki i jej wypłaty zaksięgowanie środków na Twoim rachunku bankowym zależy od pracy Twojego banku.
A: Po zawarciu umowy pożyczki kwota pożyczki zostanie wypłacona na rachunek bankowy, podany we wniosku pożyczkowym.
A: Dokładamy wszelkich starań by jak najszybciej weryfikować dokonane spłaty. Jeśli Twoja spłata nie jest widoczna następnego dnia roboczego po jej wykonaniu skontaktuj się z nami.
A: W przypadku braku spłaty w terminie naliczone zostaną odsetki za opóźnienie zgodnie z umową. Poza tym pożyczkodawca będzie miał prawo skontaktować się z Tobą lub podjąć inne kroki prawne w celu windykacji należności. Pamiętaj, że nieterminowa spłata wpływa na Twoją zdolność kredytową. Zachęcamy do terminowych płatności.
A: Tak. Wyślemy do Ciebie przypomnienie o zbliżającym się terminie płatności oraz w dniu płatności.
A: Aby prawidłowo spłacić pożyczkę zaloguj się do Aplikacji EasyPLN i postępuj zgodnie z instrukcjami dotyczącymi spłaty.
A: Aby zapewnić autentyczność i bezpieczeństwo informacji tożsamości, obecnie nie możemy umożliwić zmiany numerów telefonów i dowodów osobistych.
A: Kredytodawca jest zobowiązany do oceny zdolności kredytowej. Jeśli nie spełniasz warunków udzielenia pożyczki lub ocena zdolności kredytowej będzie negatywna Twój wniosek zostanie odrzucony.
A: Upewnij się, że Twój telefon działa prawidłowo. Pamiętaj, iż mogą wystąpić pewne opóźnienia w wysyłce kodu np. gdy serwery Twojego operatora są przeciążone.
A: Przykro nam, ale nie ma możliwości zmiany okresu pożyczki.
A: Dokładamy wszelkich starań by pożyczka była wypłacana jak najszybciej. Konkretny czas księgowania środków na Twoim koncie jest uzależniony od systemu bankowego, prosimy o cierpliwość. Jeśli minęło 72 godziny, a Ty nadal nie otrzymałeś pożyczki, prosimy o potwierdzenie, że konto bankowe związane z Twoją aplikacją jest poprawne, a następnie skontaktuj się z nami.